sena kvälla och tidiga mornar

jag har den senaste tiden gått och lagt mig runt 23-00 och det är ovanligt för mig så det slutar med att jag bli enormt trött på morgonen! i dag blir det ännu en sen kväll, men som tur så är det ju lördag imårrn och då får jag ju sova lite längre än vad jag i vanliga fall gör.

i dag var jag i stan och jag köpte skor och en present till min kompis som precis fyllt år. jag ska dit på fest i mårrn, undrar vilka som kommer. imårn så ska jag nog till stan igen tror jag :)

kollade på idol och såg att Robbin åkte ut, jag tyckte att han var den bästa av dom tre, jag tyckte att alice skulle ut men så blev det ju tyvär inte. hade helst sett att Johan Palm hade varit i final och den vunnit hela skiten menmen...


Johan Palm. Foto: Daniel Ohlsson/TV4Robin Bengtsson. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
emmavicctoriaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0