Skolan

Hej!
Sitter just nu i skolan, har bildprofil ´som är en av d roligaste lektionerna på hela veckan. Det är ganska så slappt, men jag får ju åtminstånne göra någonting som jag gillar, att rita, så det är ju tur :D

Jag har precis vatir inne på min deviantart (emmavicctoriaa.deviantart.com) och kollat lite, ska snart lägga upp 2 till bilder där.
I dag har det inte hänt så speciellt mkt, jag har inte haft så specellt spänannde lektioner, tyvär.
Jag har ritat en bild till en av mina bästa kompisar, Ela, men den belv inte så lyckad (den var för stor haha) men men sånt  är livet.
Jag ska snart dra hem till pappa och resten av kaoset som ska likna min familj. undrar om Fanny kommer att vara lika entasuiastisk (stavning?) som hon var i går när jag komm hem? Hoppas det iallafall :D

Ska försöka att bli bättre på att blogga, får se hur det går haha

emmavicctoriaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0