S:t Eriks gymnasium

Nu är jag hemma efter andra skoldagen :D Imårrn ska vi ha matte diagnostiskt test, läskigt värre...
Min klass verkar super, många tjejer vilket är lite tråkigt dåra men d funkar :) D e faktiskt 2 killar, vilket är helt otroligt tycker jag! Trodde inte att d skulle vara några killar i huve taget eftersom att min linje typ är en.... tjejlinje.. Men d e ju kul att även killar vägade sig dit. Eller det är ju ingen tjejlinje egentligen, det finns ju jätte många killdesigners oxå, men det är oftast tjejer som brukar gå den linjen ^^.

Jag tänkte passa på att berätta att det inte blev någon katt :( Men pappa ska skaffa 2 hundvalpar (tror jag iallafall, han sa att det var 2 hårbollar så jag tolkade det som 2 valpar) så det kommer bli super kuligt!
Synd bara för Robin som inte är så jätte... förtjust i hundar.

Här är en bild på tatueringen som min låssas mamma gjorde av mina småbröder. Vad tycks?



emmavicctoriaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0