Saknar dig Robin!!! <3<3

Jag sitter och lyssnar på Forever Young på Spotify, en otroligt fin låt!!
Jag är så glad, mina betterier till mitt tangentbord fungerar igen :D Jag kunde inte skriva innan eftersom att jag inte hade något batteri, tyvär.

Jag har inte gjort så mycket sen senaste inlägget faktiskt. Jag har varit med Robin (<3<3<3) i typ en vecka :D Först hemma hoss mig och sen på hans landställe :) Det var jätte roligt! jag saknar honnom redan och det kommer vara jätte jobbigt att inte träffa honom på typ 3 veckor eller mera!! Jag ska ju till Italien på torsdag och han kanske kommer kunna komma hem och träffa mig typ 1 dag innan det men sen kommer det dröja jätte länge!!

Igår kom jag herm ifrån Robins landstället och typ 2 timmar senare var jag på väg hem till sandra xD Jag är inte hemma så jätte mycket just nu :P Det var roligt att vara med Sandra, har ju inte träffat henne på typ evigheter!
Hon skulle storstäda hemma och lina skulle egentligen komma till mig så jag åkte hem typ runt 13.00, men Lina kom inte så jag har målat en tavla ( den ser hel konstig ut xD) och lyssnat på musik :) Sen hemtade jah Lina ifrån Huddinge och åkte till Gömmaren och snackade :) Har saknat henne!!

emmavicctoriaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0