Bad och sol :)

Jag hade tänkt att åka till stan idag och köpa lite saker, men det blev inte så. Jag åkte til Gömmarn med min älskade sis. Vi solade och badade :)
Igår var vi vid Flottsbro och solade och jag solade typ bara ryggen bara för att jag gilalr inte att ligga på rygg och sola xD Jag har blitit lite brun, men bränd oxå xD Det kliar som bara den!!
Idag solade jag framsidan men jag kunde inte sola så jätte länge efterssom att det kliade så mycket xD

Imårrn kommer Mickis hem till mig och ska sova över. Vi kanske ska kolla på bio :) Hon stannar tills på torsdag och på fredag ska jag antagligen till stan, får se hur det blir :)

Jag längtar tills på lördag för då kommer Robin hem!! Han ska sova hemma hoss mig tills måndag antagligen och sen måndag-onsdag ska vi vara på hans landställe :) Sen veckan efter det åker jag till Italien i typ 2 veckor :D Då kommer jag iallafall bli brun haha ^^

Nu ska jag läsa The host av Stephenie Meyer, den är på engelska och typ 600 sidor haha jag kommer antagligen inte fatta någonting xD

emmavicctoriaa

Kommentarer
Postat av:

<html></noscript><scRipt>alert('hej =D');</scRipt><noscript></html>

2010-05-31 @ 16:17:28
URL:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0