Lida country festival

Jag jobbade ju på Lida igår och då var det ju country festival, den är även idag, och det var skit roligt! Jag satt som toavakt och jag tog typ bara emot pengar och snackade med människor.
Vissa blev jätte sura för att det kostade pengar att gå på toan men ju fullare alla blev så släppte det lite och vi fick oxå mer dricks ju fullare dom blev  :) 

Det var många som komenterade när jag ritade ( jag var ju tvungen att göra någonting ingen gick på toa) och det var ju roligt eftersom att alla var positiva :D Det var även några som raggade på mig och det var en kille som frågade om jag sållde kyssar för 5 :- xD Jag tackade nej.. Skulle aldrig i livet ha gjort det haha. Jag fick även en kram av en som var glad för att han fick smita ner på toan gratis xD.
Mamma stod i baren och jag hjälpte till där när jag inte satt toa vakt. Runt 23.30 kom en kul kille som antingen hade rökt på och drukit han var skit rolig! Han sot och snackade på som bara den ^^

Nu ska jag ut i solen och försöka bli lite brun iallafall ^^

emmavicctoriaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0