Liten bit av sommaren

Jag sitter och kollar på Långbensgalna gäng, det går ju inget annat så här tidigt på morgonen!!

Ni kanske undrar vad jag gör uppe så här tidigt på morgonen på sommarlovet? Det är så att pappa och resten ska ut och åka med Ålands-båten, men jag jag ska jobba på Lida idag (det är ju country festivalen i helgen!) så jag kan inte följa med. Dom gick upp runt 06.00 och jag vaknade ju så klart då :/

Jag har varit hemma hoss pappa sen i torsdags, men södag-tisdag var jag med Robin :D Det var jätte mysigt och lika roligt som alltid :)
Men jag undrar över en sak... Kommer vi inte kunna träffas någonting i sommar?! Du ska ju åka båt nu i typ 1 vecka till, sen ska vi till ditt land och då kommer jag ju kunna träffa dig. Men sen ska jag ju till Italien i lite mer än 2 veckor. Jag kommer sakna dig sjukt mycket!

Den senaste veckan har jag handlat lite kläder, det blev en klänning från Paris Kate & I, ett bälte från MQ, en lång jeansskjorta från Cubus, en lång jeans klänning och en kort jeansklänning från Gina Tricot :) Jag gillar verkligen att det är mode med jeans! Men jag vill att det ska bli mode med hängselbyxor så att jag kan köpa det någonstans!!
I dag kanske jag shoppar lite mer, får mitt barnbidrag idag. Jag suger verkligen på att hålla i mina pengar när de är rea xD

Nu har världens bästa Lina komit hem från Turkiet, men vi har inte hunnit träffas. Hoppas att vi kan träffas på söndag, eller lördag! Du är ju bara med Tong hela tiden xD
Har saknat dig jätte mycket, har ju inte träffats sen skolavslutningen!!

Ela, du och jag måste hålla kontakten nu när vi börjar i nya skolor! Jag kommer att sakna dig!!!

Nu ska jag göa lite frukost och sätta på en film :)

emmavicctoriaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0