Mysig kväll med dig

Jag har precis kommit hem från min kille och sitter nu och kolar på babel med familjen.

Det har inte hänt särskilt mycket sen sist, eller det har ju hänt saker men ni behöver inte veta allting ^^

Jag slutade skolan i onsdag och det var blandade känslor, det var ju så klart roligt att sluta grundskolan men jag vill ju inte säras från alla kompisar. Jag kommer ju inte att träffa alla från klassen och det är ju en av anledningarna.
Min farmor, faster och hennes kille, mamma och syster kom till avslutningen och jag fick blommor, pengar och lite saker ifrån the boddyshop :D
På kvällen käkade "badgänget" middag på grekiska kolgrillen i Huddinge och det var super gott! Jag åt kyckling souvlaki, typ kyckling grillspett, och klyft potatis.

Igår åkte jag till Robin i Tullinge och det var nog egentligen inte meningen att jag skulle stanna så länge eftersom att han ahde träning men det blev som det blev och han "orkade" inte träna :) men han fick träna munmusklerna lite iallafall haha :).
Jag sov över hoss Robin och jag vaknade ganska ofta eftersom att det var ganska så varm och obekvämt men jag fick iallafall sova lite grann.
Idag har jag ich Robin inte gjort speciellt mycket, eller vi har typ legat i hans säng hela dagen och typ sovit xD.
Vi skulle vara barnvakter år hans småbröder, men vi var nog inte så bra på det haha.
Jag åkter därifrån runt typ 20.00 men jag råkade ta tåget åt fel håll så jag kom hem runt typ 21.00.

Imårrn åker  Robin till landet, i 1 hel vecka! Saknar honom redan!
Hoppas att du har det roligt och hoppas att din mun blir bra ^^

Hej så länge!

emmavicctoriaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0