Sommaren är här!

Sitter hemma hoss Lina och lyssnar på musik. Jag har en del att berätta nu, det har hänt lite grejor :D

I söndags, 7/6, var jag, Robin, Anthony, Emma O-F och Pontus och badade och det var riktigt roligt! Det fanns lite "kärlek" i luften om vi säger så...
Vi badade ganska länge, ca 4 eller 5 h tror jag! Vi käkade där och efter det besämde vi oss för att kolla på bio. Och smart som jag är så hade jag på mig högklackat och vi gick från Eriksdalsbadet till Söder (bion) och det gjorde ganska så ont att gå efter ett tag så tog jag av dom och gick barfota (ok, jag hade strumpbyxor) till bion. 

Bion som vi kollade på hette "The buring plane"  tror jag, men den var skit kass! Jag fattade typ ingenting! Men det var super mysig iallafall!
Jag kom inte hem så jätte sent, men dagen efter så var jag trött (som vanligt haha).

I går, 8/6, var det bal!!!! Jag har tyvär inte tillgång till bilder på balen eller Gotland, men jag lägger in dom så snart som jag har tid!
Jag gick med min kavaljer, Robin, och det var jätte trevligt, speciellt mot slutet. Ville inte att kvällen skulle ta slut, men så klart gjorde den det som alla andra kvällar. Vill tillbaka till igår! Balen var slut redan 22.30! Tycker att det var på tok för tidigt!

Laddar upp bilder snart!

emmavicctoriaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0