Uppdateringar

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett bra tag.. Men jag har faktiskt inte varit inne på datan så värst mycket så då har det inte blivit av helt enkelt..

Det har hännt lite sen sist. Pappa har skaffat 2 Siberian Huskys som jag sa att han antagligen skulle göra och dom är så söta!!!! Nu är dom 10 veckor. Dom växer snabbt!!

8 veckor

 Robin med vovvarna :D



Sen så har jag och älsklingen min firat 3 månader med en jätte mysig picnic vid Gömmaren.
Jag fixade maten och Robin hade ingen aning om vad det blev för mat :D
Inte heller visste han vart vi skulle vara.. J
ag hade tänkt att vi skulle vara vid ett vindskydd med en brasa men jag hittade inte dit xD Så det fick bli bland lite berg i en vik. Skit mysig var det!!
Jag gjorde en potatissallad ( jag gillade den inte men det gjorde Robin som tur var :D), köpte grillad kyckling som faktiskt höll sig varm tills vi åt den! Köpte en baugette oxå :D
Till förrätt blev the brieost och en vitlöksost på saltade kex, vindruvor och lite andra pålägg. Vi drack äppelcider i fina glas som turligt nog inte gick sönder när vi kånkade på dom till sjön. 
Till efterrätt hade jag gjort chokladdoppade jordgubbar och hade även köpt machmellows men det fanns ju ingen grill så då var det inte lika kul att äta dom så vi struntade i det.

Det vart helt sjukt kallt på kvällen och vi började gå hem runt 8-9 tror jag så det vart inte så jätte sent. Hela förra veckan var jag med min älskling och det var jätte mysigt men nu kommer jag inte få träffa honom förän på onsdag, om vi inte hinner träffas lite imårrn..

 Lite av maten

emmavicctoriaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0